Lokomotiva

Izazov
Specijalnost tvrtke Prangl - prijevoz tračnih vozila
Zbog rušenja željezničkog mosta u Linzu i posljedičnog nedostatka željezničke mreže do Mühlkreisa bilo je potrebno po cesti prevesti lokomotivu koja teži 80 tona - na kolodvoru u Ottensheimu je korištena kao mjerno vozilo. Pošto smo stručnjaci za prijevoz tračnih vozila, upravo je to bio pravi posao za tvrtku Prangl.
Naše rješenje

Podizanje je obavljeno tandemskim podizanjem s dizalicom na gusjenicama koja teži 350 tona i teleskopskom dizalicom koja teži 160 tona.
Podizanje dizelske lokomotive dužine 19,7 metara, širine 2,9 i visine od 4,3 metra, obavljeno tandemskim podizanjem s dizalicom na gusjenicama koja teži 350 tona i teleskopskom dizalicom koja teži 160 tona. Takvi manevri uvijek zahtijevaju savršenu koordinaciju između oba operatera dizalica. Dobro uigran tim tvrtke Prangl i ovaj put je izvrsno obavio svoj posao. Željeznički gigant konačno je prevezen 4-osovinskim teškim tegljačem i 9-osovinskom niskopodnom poluprikolicom. Dimenzije transporta iznosile su 28,5 metara dužine i 5,5 metara visine. Sveukupno ta je kompozicija težila čak 133,2 tone.

Osiguranje tereta posebnim prijevoznim uređajem
Za savršeno pričvršćivanje tereta izradili smo posebni transportni uređaj, koji je posebno pričvršćen na prikolicu. S ovim uređajem i u budućnosti ćemo moći nastaviti obavljati prijevoze kompozicija za uske kolosijeke ÖBB po austrijskim cestama. Osim tehničkih priprema, neizbježno je bilo i detaljno planiranje rute, budući da se nekim kružnim raskrižjima i semaforima zbog tereta tih dimenzija trebalo pristupiti iznimno precizno. Zbog detaljnog preliminarnog planiranja i kvalificiranih stručnjaka tvrtke Prangl bilo je moguće izbjeći neke od skupih prometnih mjera.

Savršeno rukovanje posebnim prijevozom uz iznimno znanje
Na odredišnoj postaji Ottensheim, lokomotiva je opet istovarena s iste dvije teleskopske dizalice, kako bi tamo obavljala svoje zadatke. Nakon završetka pregleda pruge austrijskih državnih željeznica, iskusni tim tvrtke Prangl dobio je novu narudžbu: Lokomotivu smo bez ikakvih poteškoća ponovno ukrcali i vozili nazad na izvornu lokaciju.
Sektor
