Most Stössingbach
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/19_DD4B8784.jpg)
Izazov
Obnova željezničkog mosta
Jezgro opsežnih radova na obnovi mosta Stössingbach bilo je širenje postojećih i ugradnja novih, modernih čeličnih konstrukcija. Tijekom obnove mosta vlak je vozio samo jednotračno. Upravo iz tog razloga bila je potrebna ne samo tehnička već i terminska preciznost.
Naše rješenje
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/05_DD4B7827.jpg)
Velika fleksibilnost voznog parka tvrtke Prangl
Izvorno je planirano korištenje dizalice na gusjenicama koja teži 400 tona. Zbog promijenjenih uvjeta i bolje iskorištenosti, na kraju smo odlučili za korištenje dizalice na gusjenicama koja teži 650 tona. Zahvaljujući velikoj i širokoj floti radnih strojeva, ova kratkoročna promjena za tvrtku Prangl nije predstavljala nikakav problem. Žuti div je dovezen na gradilište pomoću 30 kamiona. Kada je bio u potpunosti sastavljen, težio je 535 tona. Pored toga koristili smo još teleskopsku dizalicu koja teži 220 tona, teleskopsku dizalicu koja teži 80 tona i dodatni teleskopski viličar.
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/12_DD4B8743.jpg)
Teško podizanje noću
Zbog tijesnih prostornih uvjeta, susjedna staza za bicikle BMX kao i teren za odbojku na pijesku morali su se pretvoriti i prilagoditi u područje za dizalice. I pri tom zadatku su već od početka bili uključeni stručnjaci tvrtke Prangl. Kako se ne bi previše ometao željeznički promet, postojala su fiksna vremenska razdoblja (od 00:00 do 06:00 sati) tijekom kojih su kolosijeci bili blokirani s obje strane. Noćni radovi te vrste od vozača dizalica uvijek zahtijevaju dodatnu pozornost. Kako bi stvar bila još gora, dijelovi mosta morali su se podići iznad gornjih vodova napajanja.
![](/fileadmin/content/projekte/2019/stoessingbachbruecke/02_DD4B7796.jpg)
Tvrtka Prangl opet se dokazala kao specijalist za mostove
Precizno planiranje i veliko iskustvo tima Prangl osiguralo je da se posao odvijao bez problema: stari su dijelovi uspješno iskopani, a novi, 54 tone teški i 26 metara dugački čelični elementi precizno su podignuti. Tvrtka Prangl se još jednom uspješno pokazala kao pravi 'specijalist za mostove'.
Sektor
![](/fileadmin/_processed_/2/c/csm_Jahn_Stefan_2872a6d4bd.jpg)