Parkirna kuća
Izazov
Učinkoviti postupci
Prangl je angažiran za zanimljiv građevinski projekt na sjeveru Beča: Amazonov logistički centar u Großebersdorfu proširen je novim parkingom, visokim 14 metara. Rad s dizalom morao se odvijati što je moguće učinkovitije i uz uštedu vremena. Najveći izazov bilo je planiranje zahvata.
Naše rješenje
Gusjeničarsko dizalo
Veličina i fleksibilnost korištenog uređaja bile su ključne. Glavni igrač u ovom velikom projektu bilo je dizalo s rešetkastim krakom gusjeničnog podvozja za sve terene s maksimalnim kapacitetom od 280 tona, maksimalnim glavnim krakom od 119,1 metar i maksimalnom duljinom sustava od 150,1 metar. S ovim divom možete bez problema podići i najteži teret. Iznad svega, činjenica da se ovo dizalo na gusjenicama može pomicati "pod opterećenjem" čini ga idealnim uređajem za ovu vrstu rada. Ovo uvelike olakšava pozicioniranje podignute robe.
Velika dizalica u centru
Razvijeni koncept dizanja predviđao je da se gusjenično dizalo kreće samo u središtu zgrade u izgradnji. Nakon montaže i postavljanja (duljine glavne ruke 34 metra i duljine podesive poprečne ruke 38 metara) odvezen je oko 100 metara do centra garaže gdje je započeo s radom. Prvi građevinski dio uključivao je istovar, odnosno postavljanje i montažu stupova koji su težili po 12 tona, bili dugački 11 metara i promjera 0,6 metara.Ovaj odjeljak sastojao se od 4 osi sa po 6 stupaca
Ponavljanje radnih koraka
U sljedećem koraku postavljene su i betonirane obloge od smrzavanja. Slijedile su spojne grede, svaka teška 11,9 tona (duljina 7,6 metara, širina 1,9 metara, visina 0,5 metara), koje je trebalo postaviti između stupova. Na to su postavljene slijepe ploče (svaka težine 12,4 tone, dužine 18,50 metara, širine 1,2 metra, visine 0,45 metara) za prvi kat, a fuga je ponovno zabetonirana betonskim kolicima. Postupci od postavljanja nosača nadalje postupno su ponavljani za svaku od tri etaže.
Četiri faze izgradnje
Nakon završetka ove građevinske faze, nastavljeno je sa sljedećom, gdje su izvedeni isti radovi. Postojale su ukupno četiri faze izgradnje glavne zgrade, koja je na kraju dosegla visinu od 14 metara. Montaža kutnih stupova, od kojih je svaki imao težinu od 12 tona, bila je posebno zahtjevna, budući da je gusjenično dizalo gotovo doseglo granice svog kapaciteta zbog produženja do 44 metra. Ipak, pomno planiranje Prangl tima se isplatilo te je posao s dizalom završen na vrijeme i na najveće zadovoljstvo naručitelja.