Podzemna Željeznica
Izazov
Izazov generalnog remonta vlakova podzemne željeznice
Do 2020. godine trebalo je obnoviti 43 kompozicije bečke linije podzemne željeznice U6. Jedna od mogućnosti ovog zadatka je bila lakiranje u tehničkim servisnim službama Austrijskih državnih željeznica (ÖBB) u bečkom Simmeringu. Ali zbog toga je bio potreban cestovni prijevoz od postaje Michelbeuern do Simmeringa. Zajedno sa strankom, stručnjaci tvrtke Prangl izradili su koncept transporta, koji je omogućio dodatnu uštedu.
Naše rješenje
Prijevoz tračnih vozila - specijalnost tvrtke Prangl
Ali koncept nije bio uvjerljiv samo zbog uštede troškova. No, na kraju je to pridonijelo činjenici da smo zbog toga sklopili ugovor s Austrijskim državnim željeznicama ÖBB. Ograničavajući faktor kod izrade koncepta bilo je ograničenje prostora na bečkim cestama. Pošto je svaki vlak dug 40 metara, a teži 83 tone, trebali smo temeljito provjeriti određene ulice, postaje za utovar i istovar, kao i različite visine ispod kojih smo morali voziti. Zbog desetljeća iskustava u prijevozu željezničkih vozila, u tvrtki Prangl smo dobro znali, na što treba paziti.
Dobra priprema pola je posla
Nakon što je postupak uspostavljen, prije prve vožnje trebalo je obaviti neke prilagodbe: privremeno uklanjanje prometnih znakova, uređivanje privremenih zabrana zaustavljanja i parkiranja itd. Pri tako kritičnim prijevozima, naravno, ništa ne smije biti prepušteno slučajnosti. Koncept tvrtke Prangl također je imao posebnost: razmjena jednog voza s drugim. Čim smo odložili jednu kompoziciju, koju je trebalo sanirati, naložili smo već generalno obnovljeni vlak i prevezli ga nazad na željezničku postaju Michelbeuern. Na taj smo način osigurali da su rute, u smislu smanjenja troškova, bile optimalno iskorištene.
Specijalna niskopodna poluprikolica s vodilicama za tračnice
Ali ključna za optimizaciju projekta bila je i upotrijebljena oprema. Na posebnoj niskopodnoj poluprikolici, koja je prilagođena za prijevoz tračnih vozila, nalaze se vodilice u obliku tračnica. U kombinaciji s inovativnim, hidrauličnim podizanjem i spuštanjem stražnjeg produžetka s integriranim tračnicama, utovar i istovar može se izvršiti sigurno, a ujedno se štedi i s prostorom. Brza montaža i demontaža rampe za utovar moguća je bez pomoći viličara te stoga predstavlja sastavni dio ove jedinstvene opreme. Od velike pomoći je i vitlo koje je integrirano u niskopodnu poluprikolicu, jer se njegovom pomoći kompozicije mogu na siguran način prenijeti iz kolosijeka na transporter, a zatim se pažljivo vraćaju na kolosijek.