Spremnici Za Vino

Izazov
Koncept po mjeri za radove s dizalicama
Još u 2017. godini stručnjaci tvrtke Prangl suočeni su ovim intrigantnim pitanjem. Kako izvaditi dva spremnika iz postojećeg podruma i zamijeniti ih s dvije nove bačve za vino? Nakon detaljne inspekcije i analize razvili smo prilagođeni koncept rada.
Naše rješenje

Tandemsko podizanje s mobilnom dizalicom koja teži 250 tona i teleskopskom dizalicom koja teži 30 tona
Sve je počelo podizanjem krova proizvodne zgrade. U tu svrhu neke od krovnih elemenata podignuli smo teleskopskom dizalicom koja teži 30 tona. U tandemskom podizanju s mobilnom dizalicom koja teži 250 tona podignuli smo oba stara spremnika, okrenuli ih te položili na kompoziciju tegljača s 3 osovine i niskopodne poluprikolice s 2 osovine. Zbog promjera koji je iznosio čak 4,9 metra cjelokupan transport imao je visinu od čak 5,4 metra, a širina transporta iznosila je 5,1 metra.

Jednostavno rukovanje teškim posebnim prijevozom
Na predviđenoj prijevoznoj ruti bile su neophodne izvanredne mjere, kao što je podizanje i okretanje semafora te podizanje telefonskih i električnih vodova. Osim toga neophodna je bila i suradanja Austrijskih državnih željeznica (ÖBB) pri čak osam prelaženja željezničke pruge. Budući da na jednom od raskrižja dijagonala zaokretanja nije bila dovoljno velika, trebalo je pomaknuti jednu od ograda u blizini, a na travnjak postaviti ploče, kako bi navedena kompozicija mogla zaokrenuti. Naravno, svim je uključenim stranama sve prethodno detaljno objašnjeno kako bi na dan prijevoza sve teklo kao što je predviđeno.

Završetak narudžbe podizanjem novih spremnika za vino
U Schrattenbergu stari su spremnici istovareni teleskopskim dizalicama koje su težile 25 i 100 tona te postavljeni na njihovo konačno odredište. Paralelno s cestovnim prijevozom iz Italije su isporučeni i novi spremnici za vino i - nakon podizanja starih spremnika - pažljivo su postavljeni u proizvodnu dvoranu. Krovni elementi su zatim ponovno zatvoreni kako bi se proizvodni proces mogao nastaviti.
