Tirno vozilo

Izazov
Prijevoz 100-tog Flexity tramvaja
Novi tramvaji "Flexity" već se neko vrijeme koriste u Beču i nude putnicima veću udobnost. Sada je 100. tramvaj trebao biti isporučen iz tvornice u 22. bečkom okrugu tvrtki Wiener Linien. Prangl je jubilarni set prevezao sa sjevera na jug grada – u središnju radionicu u 11. okrugu.
Naše rješenje

Specijalno transportno vozilo za željezničke vagone
Bečki Flexity tramvaj dug je 34 metra, može primiti 211 putnika, potpuno je prilagođen osobama s invaliditetom i opremljen je najnovijom tehnologijom. Prangl u svom voznom parku ima posebnu kombinaciju vozila za prijevoz tako zahtjevnih tereta s jedne lokacije na drugu: tegljač u kombinaciji sa posebno prilagođenim transportnim vozilom za željezničke vagone. Ova kombinacija stekla je izvrstan ugled tijekom godina i u brojnim usporedivim projektima - posebno u Beču - te se redovito koristi za prijevoz Flexity tramvaja, jer se pokazala vrlo okretnom i lakom za manevriranje u urbanim područjima.

99 tona na putu
Za prijevoz vagona Flexity, Prangl je koristio posebnu kombinaciju vozila, koja je prvo u skraćenoj verziji dovezena na tramvajski kolodvor Donaustadt. Sljedećeg dana su na licu mjesta prilagodili prikolicu kako bi utovarili 100. tramvaj Flexity. Cijeli transportni vlak dosegao je duljinu od 42,5 metara, širinu od 2,99 metara, visinu od 4,40 metara i ukupnu težinu od 99 tona. Sljedeće noći vozila su krenula, u pratnji nekoliko pomoćnih vozila, a tegljač s produženim teretom uputio se prema S2.

Obilazak zbog gradilišta
Konvoj se zaustavio čim je ušao na cestu S2, jer je transportni vlak mogao prijeći prvi kružni tok samo vožnjom unatrag. Ruta je zatim vodila autocestom A23 do Südautobahna – izravna ruta preko kružnog toka Favoriten nije bila moguća zbog građevinskih radova. Alternativna ruta vodila je preko Wr. Neudorf, gdje se vozač transportnog vlaka suočio sa kompliciranim manevrom skretanja dok se vraćao na južnu autocestu u smjeru sjevera. Unatoč izazovu, profesionalac je briljantno savladao ovaj manevar.

Siguran dolazak
Noću su stigli do izlaza Simmeringer Hauptstraße u Beču. Marx. Na području kućnih brojeva 155 i 197, kombinacija prometa morala se promijeniti s uobičajene cestovne rute na željezničku. Ukupna težina od 99 tona bi u ovom trenutku preopteretila krov podzemne željeznice. Nakon povratka na cestu, transportno vozilo i prateća vozila prešli su posljednjih nekoliko metara putovanja bez ikakvih incidenata. Jubilarni tramvaj potom je sigurno dostavljen u središnje radionice tvrtke Wiener Linien, baš kao i svi ostali tramvaji prije njega.
Usluga
Sektor
