Tramvaj
Franz Reumann
Roberto Guiffrida
![](/fileadmin/content/projekte/2022/07_Strassenbahn/Galerie/csm_DD4B0296_60703804cf.jpg)
Izazov
Cestovni prijevoz željezničkih vozila
Za prijevoz kompletnih tramvaja nije najvažnije samo znanje, već i odgovarajuća tehnologija. Za isporuku tramvaja proizvedenih u Beču u Zürich – neki u njemačko skladište proizvođača u Bautzenu – obratili su se Pranglu kao kompetentnom partneru.
Naše rješenje
![](/fileadmin/content/projekte/2022/07_Strassenbahn/Loesung/DD4B0284.jpg)
Potrebna je fleksibilnost!
Tramvaj za tramvajem bit će isporučen nakon završetka. Ali ne dovoze se svi izravno u Zürich. Neki su naručeni za privremeno skladištenje u njemačkoj podružnici u Bautzenu. Budući da se krajnje odredište ili međumjesto skladištenja tramvaja obično odlučuje u kratkom roku, to od Prangla zahtijeva najveću moguću fleksibilnost. U konkretnom slučaju, tramvaj "Zürich 28" je prevezen u Njemačku na privremeno skladištenje. Kao i kod svih ostalih tramvaja, korišten je i jedinstveni transportni sustav za tračna vozila tvrtke Prangl.
![](/fileadmin/content/projekte/2022/07_Strassenbahn/Loesung/DD4B0347.jpg)
Potrebna je posebna oprema!
Inovativni transportni sustav omogućuje utovar preko posebno izrađenih dovodnih rampi, koje zbog niske utovarne visine imaju vrlo ravan kut utovara. Tramvaji se mogu lako utovarati i istovarati pomoću vitla. Ovim sustavom mogu se transportirati čak i željeznička vozila s visinom većom od četiri metra zbog izuzetno male visine utovara unutar mostova plovila. Modularni sustav omogućuje duljine utovarnih površina od tri do 45 metara, visine utovarnih površina od 0,25 metara i nosivosti do 70 tona.
![](/fileadmin/content/projekte/2022/07_Strassenbahn/Loesung/DD4B0260.jpg)
Zahtjevana je velika ukupna duljina!
Zürich 28“ je na put u Njemačku otpremljen s posebno konfiguriranom transportnom kombinacijom: zbog duljine i težine tramvaja tegljač je opremljen verzijom prikolice za tračnice s 2 + 7 osovina. Na kraju je teški teret imao impresivnu ukupnu duljinu od 52,5 metara, ukupnu širinu od 3,0 metra i ukupnu visinu od 4,4 metra. Tramvaj i kombi zajedno su bili teški 120 tona. Zbog dimenzija, put od tvornice u 22. bečkom okrugu do autoceste bio je sve samo ne lagan.
![](/fileadmin/content/projekte/2022/07_Strassenbahn/Loesung/DD4B0289.jpg)
Potrebna je kvalitetna izvedba!
Nekoliko kružnih tokova zahtijevalo je svu vještinu vozača, a težak prolaz bio je i ulaz na autocestu. Ali ne bi oni bili žuti znalci da unatoč najvećem izazovu nije sve išlo kao po loju. Naravno, svoju je ulogu odigrala i pažljiva priprema i unaprijed planiranje rute. Budući da ovaj prijevoz nije prvi (niti će biti posljednji) takve vrste, ekipa može crpiti i određeno iskustvo. I tako je "Zürich 28" sigurno stigao na odredište.
Usluga
Sektor
![](/fileadmin/_processed_/d/9/csm_Roberto_Giuffrida_90af8cead9.jpg)