Travanj 2015

Brodski Div

Prijevoz izletničkog broda koji je tvrtka Prangl izvela od Ennshafena do Steega na jezeru Hallstatt trajao je dva dana i dvije noći.
Država:Austrija
Mjesto:Ennshafen – Steeg/Jezero Hallstatt
Razdoblje:travanj 2015. godine
Nadzornik:Herbert Hamberger

Izazov

Rukovanje logistikom i prijevozom

Tradicionalna brodska kompanija Hallstättersee već 47 godina a svojim brodovima plovi prekrasnim jezerom Hallstatt. Sada je flota proširena tako da uključuje još jedan izletnički brod. Pošto je pomicanje tako velikog tereta bio pravi izazov, pouzdali su se u stručnjake tvrtke Prangl. Tvrtki Prangl je također dodijeljeno rukovanje logistikom i transportom.

Naše rješenje

Utovar teškog tereta

Trup (dug 27 metara, širok 7 metara, visok 4,19 metara, 66 tona) dopremili su vodom, a u luci Enn čekala ga je teleskopska dizalica koja teži 500 tona. Njen je posao bio pažljivo i precizno podizati osjetljivu robu na posebnu niskopodnu prikolicu za teške terete. Transportna jedinica, teška 176 tona, bila je duga 58 metara, visoka 4,70 i široka 7 metara. Manju gornju palubu (7 metara širine, 10 metara dužine, približno 4 metra visine, teška 10 tona) prevezli smo iz tvornice s poluprikolicom izravno u Ansfelden.

Poseban prijevoz na putu u koloni

Dva transporta su se sastala u Ansfeldenu i od tog trenutka putovali su zajedno u konvoju. Cilj prve etape prijevoza bio je Golling - ruta koja je u potpunosti obavljena autocestom. Zbog visine tereta na niskopodnu poluprikolicu mostovi na cesti bili su pravi izazov. Tijekom vožnje, morali smo ih hidraulički spustiti kako bi osigurali siguran prolazak. Neke od nadvožnjaka mogli smo proći samo vrlo polako.

Spektakularno tandemsko podizanje

Kad smo stigli u Golling imali smo cijeli dan za utovar tereta za sljedeću fazu prijevoza. Kako bi mogli savladati vijugavu cestu od Gollinga do Steeg am Hallstättersee preko prijevoja Gschütt, duljina se morala smanjiti na 40 metara. Pretovar je izveden u kamenolomu pomoću spektakularnog tandemskog podizanja (teleskopske dizalice koje teže 120 tona i 90 tona). Trup lađe je pričekao dok smo ga naložili na niskopodnu poluprikolicu.

Senzacionalni istovar pred publikom

Nakon ove izvanredne akcije, specijalna niskopodna poluprikolica dužila je 40 metara, a visina tereta iznosila je 5,30 metara pošto smo nastavili po planinskoj ruti. S manjom ukupnom težinom od 144 tone, ništa nije smetalo osvajanju prijevoja. Konvoj je krenuo tijekom noći. Kad je cesta bila zatvorena, brod i gornja paluba pažljivo su iskrcani. Impresivne dimenzije tereta i samim tim potrebna oprema na odredištu bile su vrlo zapažene.

Per aspera ad astra. Put preko prijevoja i kroz klisure bio je stvarno težak. Naš je cilj uvijek bio uspijeh.
Herbert HambergerProdaja / savjetovanje

Kolačići

Ova internetska stranica koristi kolačiće koji su tehnički potrebni za njezino funkcioniranje. Za prikaz videozapisa potreban nam je i vaš pristanak za funkcionalne kolačiće. Uz vaš pristanak na statističke kolačiće anonimno bilježimo ponašanje korisnika i na taj način optimiziramo prikladnost za korisnike. Za više informacija pogledajte našu politiku privatnosti.