Dieser Inhalt ist derzeit leider nicht verfuegbar.
Naše rješenje
Oštećena drvena šetnica
Erdberger Steg, koji je izgrađen 2003. godine na mjestu posljednje skele na Dunavskom kanalu, od velike je važnosti za pješake i bicikliste. Prelazak na najbliže mostove znači znatno obilaženje. Odluka da se oštećena drvena konstrukcija zamijeni novom, suvremenijom, izdržljivijom čeličnom konstrukcijom dočekana je s velikim odobravanjem - posebice jer se korisna širina mosta trebala povećati s 3,3 metra na najveću moguću širinu od 4,2 metra. Prilikom obnove pasarele oslonili su se na provjerenu kvalitetu tvrtke Prangl.
Poseban koncept podizanja
Već unaprijed je bilo jasno da će uklanjanje starih drvenih elemenata biti otežano - s jedne strane zbog dimenzija i težine, as druge strane zbog nesimetričnog opterećenja. Za glavne žičare Prangl tim je odabrao dvije teleskopske dizalice od 500 tona, koje su bile postavljene na svakoj obali. Parkirne površine su morale biti posebno pripremljene kako bi se dizalice sigurno smjestile. Priprema dizalica zahtijevala je i poseban koncept: kako bi se kompenzirala asimetrija tijekom podizanja, bilo je potrebno kombinirati različite vrste vješalica. Prvi korak u demontaži bila je nosiva konstrukcija.
22 tone, 42 metra
Obje su dizalice morale sa svoje pozicije na obali podići dio koji je bio dug 42 metra, širok 3,5 metara i težak 22 tone. Potom je uslijedilo podizanje nosive A-konstrukcije. Ovi elementi bili su dugi 29 metara, široki 3,8 metara i teški 13 tona. Dizanja nisu bila baš laka jer su dijelovi bili spojeni zajedno zbog konstrukcije koja se ovdje koristila, a dizalice su se morale dizati drugačije kako bi oslobodile vezu. Pomogla je teleskopska dizalica od 95 tona s korpom za čovjeka i teleskopska dizalica od 60 tona.
Ugradnja nove čelične konstrukcije
Nekoliko dana kasnije Prangl je dovršio i podizanje novog mosta koji je sada čelični. Budući da se nova konstrukcija sastoji od samo dvije komponente – svaka je duga 51 metar, široka 5,2 metra i teška 70 tona – velike dizalice koje su bile na raspolaganju mogle su sastaviti most u samo dva dizanja. Nakon što je prvi dio podignut, fiksiran je na obalu. Zatim je uslijedio drugi dio s druge strane. Na kraju su zavareni u sredini. Unatoč zahtjevnom izazovu, Prangl tim je i ovaj zadatak s lakoćom riješio.