Gusarski Most
Izazov
Zahtjevni radovi s dizalicom na cesti A22
Generalna obnova tunela Kaisermühlen jedan je od najvećih projekata sigurnosti tunela u sljedećih nekoliko godina. U obnovu i tehničku nadogradnju sustava tunela uložit će se ukupno oko 90 milijuna eura. Uz instalaciju vrhunske ventilacije i modernizaciju rasvjetne i sigurnosne opreme, gusarski most se obnavlja i uz pomoć tvrtke Prangl.
Naše rješenje
Koordinacija teleskopske dizalice od 200 tona i teleskopske dizalice od 120 tona
Gusarski most se proteže preko A22 i povezuje branu Kaisermühlen s pješačkom stazom Alte Donau. Za obnovu most dug 51 metar i težak 90 tona morao je biti podignut oko 2,5 metra i onda spušten. Podizanje su preuzele dvije teleskopske dizalice, jedna je težila 200 tona, a druga 120 tona. Zbog malo prostora za odlaganje dizalica od 200 tona morala se koristiti s jedne strane, jer je samo polovica nosača pružila potrebnu nosivost. Dvojica operatora dizalica morali su most podići potpuno sinkrono - a udaljeni su bili oko 40 metara.
Noćno tandemsko podizanje s vremenskim pritiskom
To podizanje je za tim tvrtke Prangl predstavljalo zahtjevan rad. Unatoč velikog iskustva, potrebna vam je sposobnost da se savršeno koordinirate putem radija. Ovaj je zadatak također bio izazovan zbog kratkog vremenskog okvira. Iz sigurnosnih razloga, zbog tandemskog podizanja morala je biti zatvorena čitava cesta A22. Cjelokupan posao morao se obaviti između 02.00 i 05.00 sati. Zahvaljujući dobro obučenim operaterima, dobroj suradnji na licu mjesta i preciznom planiranju, projekt je izveden na vrijeme i na puno zadovoljstvo svih sudionika.