Obnova rafinerije
Rene Peischl
Izazov
Zadaci transporta i dizanja na lokaciji rafinerije
U sklopu remonta rafinerije 2023. morali su se očistiti, pregledati i testirati spremnici, izmjenjivači topline i cijevi na lokaciji OMV-a u Schwechatu. Kako bi ovaj zadatak obavili učinkovito i sigurno, s obzirom na posebno osjetljivu okolinu, tvrtka se ponovno obratila Pranglu. Tim stručnjaka osmislio je logistički koncept pažljivo prilagođen specifičnim okolnostima.
Naše rješenje
Prangl osvaja bodove iskustvom
Rad na lokaciji OMV Schwechat podliježe vrlo specifičnim sigurnosnim smjernicama. Zaposlenici tvrtke Prangle obavljaju širok spektar poslova na terenu za najrazličitije zadatke, zbog čega su visoko kvalificirani. Sada je na dnevnom redu bila još jedna revizija. Programom rada predviđeno je sedam tjedana. Prangl je angažiran za unutarnji transport i dizanje između kabina za čišćenje – zbog svoje pouzdanosti i velikog iskustva u petrokemijskom sektoru.
Teleskopska dizalica za maksimalan doseg
Kako bi mogli pokriti veliku površinu praonice, uređaji su morali biti pažljivo odabrani. Nije bio važan samo što veći domet, trebalo je voditi računa i o ekonomičnosti. Izbor je pao na šest kamionskih dizalica. Za podizanje teških tereta korištene su dvije teleskopske dizalice nosivosti 500 tona i po jedna nosivosti 350, 250, 220 i 60 tona. Nosile su ih dvije utovarne dizalice maksimalnog kapaciteta 31,6 i 40,2 tone. Na radilište su dovezene ukupno četiri niskopodne poluprikolice za prijevoz u i iz praonice.
32 tone, 10 metara
Zbog velikog broja komada opreme, transport istih do i od praonice bio je logistički izazov. Autodizalice su dopremljene dijelove s pokretnih traka podigle u kabine za čišćenje, gdje su pažljivo očišćene pod visokim pritiskom. Dijelovi su zatim ponovno podizani, spuštani ili utovareni na pokretnu traku koja ih je vraćala na svoje mjesto. Pojedinačni tereti bili su dugi od 6 do 10 metara i promjera od 0,5 do 3 metra. Prosječna težina bila je 10 tona, najteži dijelovi težili su 32 tone.
Nepobjediva izvedba
Velike narudžbe OMV-a također postavljaju visoke zahtjeve za osoblje i strojeve. Uostalom, svako odgađanje uvelike bi utjecalo na trajanje remonta, a time i na planirano zaustavljanje. Prva tri tjedna pothvata radilo se danonoćno – čak i subotom i nedjeljom. I trud se isplatio: rad Prangl tima bio je besprijekoran, sav posao obavljen na maksimalno zadovoljstvo kupca.