Zaobilaznica
Izazov
Most Voest, drugi dio
Nakon što je u lipnju 2018. zatvorena prva obilaznica mosta autoceste Voest (A7), građevinski radovi na suprotnoj strani, na drugoj obilaznici, u punom su zamahu. Tvrtka je Prangl drugog vikenda u listopadu imala zadatak podići gigantske segmente mostova. Izazov nisu bili samo veličina i težina segmenata, već i vremenski pritisak.
Naše rješenje
Zatvaranje rampe na Hafenstraße tijekom vikedna
Elementi mosta dugi 20 metara i visoki 4 metara težili su od 56 do 90 tona. U osam teških transporta vozilima tvrtke Prangl stigli su gotovo zavareni elementi glave mosta. Transportne garniture bile su dugačke do 45 metara, a težile su nevjerojatnih 136 tona. Rampa na Hafenstraße bila je zbog osjetljivih poslova zatvorena tijekom cijelog vikenda. Kako bi što kraće vrijeme blokirali promet na području mosta, isti je bio zatvoren "samo" od subote od 6.00 sati do ponedjeljka do 5.00 sati.
Posao za teleskopsku dizalicu koja teži 1000 tona
Najveću moguću preciznost tima tvrtke Prangl nisu zahtijevali samo velika težina i ogromno zanimanje javnosti, nego i tijesni vremenski okvir. Presudno za odabir teleskopske dizalice koja teži 1000 tona bilo je, prije svega, to da bi poslove obavili u predviđenom roku. Zbog prilično kompaktnog načina gradnje, u međuvremenu nije bila potrebna nikakva adaptacija, što je predstavljalo ogromnu uštedu vremena. Osim toga, žuti kolos ima veliku brzinu podizanja što je pogodovalo tijesnom vremenskom rasporedu.
Paket usluga tvrtke Prangl kao jamstvo uspjeha
Mobilna dizalica tvrtke Prangl koja teži 1000 tona, koja je usput jedina takva u Austriji, postavljena je u položaj pri rampi. Rampa nije služila samo kao mjesto postavljanja za žutog giganta, već i za skladištenje čeličnih komponenti mosta. Odatle su segmenti podignuti jedan za drugim. Zahvaljujući preciznom preliminarnom radu, optimalnom odabiru dizalica i preciznom radu cijelog tima, tvrtka se Prangl još jednom pokazala kao pravi "graditelj mostova".