Listopad 2019

Zaobilaznica

Spajaju se novi zaobilazni mostovi u Linzu! Radove izvodi i tvrtka Prangl.
Država:Austrija
Mjesto:Linz
Razdoblje:12. 10. 2019. – 13. 10. 2019.
Nadzornik:Stefan Karolyi

Izazov

Most Voest, drugi dio

Nakon što je u lipnju 2018. zatvorena prva obilaznica mosta autoceste Voest (A7), građevinski radovi na suprotnoj strani, na drugoj obilaznici, u punom su zamahu. Tvrtka je Prangl drugog vikenda u listopadu imala zadatak podići gigantske segmente mostova. Izazov nisu bili samo veličina i težina segmenata, već i vremenski pritisak.

Naše rješenje

Zatvaranje rampe na Hafenstraße tijekom vikedna

Elementi mosta dugi 20 metara i visoki 4 metara težili su od 56 do 90 tona. U osam teških transporta vozilima tvrtke Prangl stigli su gotovo zavareni elementi glave mosta. Transportne garniture bile su dugačke do 45 metara, a težile su nevjerojatnih 136 tona. Rampa na Hafenstraße bila je zbog osjetljivih poslova zatvorena tijekom cijelog vikenda.  Kako bi što kraće vrijeme blokirali promet na području mosta, isti je bio zatvoren "samo" od subote od 6.00 sati do ponedjeljka do 5.00 sati.

Posao za teleskopsku dizalicu koja teži 1000 tona

Najveću moguću preciznost tima tvrtke Prangl nisu zahtijevali samo velika težina i ogromno zanimanje javnosti, nego i tijesni vremenski okvir. Presudno za odabir teleskopske dizalice koja teži 1000 tona bilo je, prije svega, to da bi poslove obavili u predviđenom roku. Zbog prilično kompaktnog načina gradnje, u međuvremenu nije bila potrebna nikakva adaptacija, što je predstavljalo ogromnu uštedu vremena. Osim toga, žuti kolos ima veliku brzinu podizanja što je pogodovalo tijesnom vremenskom rasporedu.

Paket usluga tvrtke Prangl kao jamstvo uspjeha

Mobilna dizalica tvrtke Prangl koja teži 1000 tona, koja je usput jedina takva u Austriji, postavljena je u položaj pri rampi. Rampa nije služila samo kao mjesto postavljanja za žutog giganta, već i za skladištenje čeličnih komponenti mosta. Odatle su segmenti podignuti jedan za drugim. Zahvaljujući preciznom preliminarnom radu, optimalnom odabiru dizalica i preciznom radu cijelog tima, tvrtka se Prangl još jednom pokazala kao pravi "graditelj mostova".

Uvijek je bolje graditi mostove nego kopati jarke.
Stefan KarolyiProdaja / savjetovanje

Kolačići

Ova internetska stranica koristi kolačiće koji su tehnički potrebni za njezino funkcioniranje. Za prikaz videozapisa potreban nam je i vaš pristanak za funkcionalne kolačiće. Uz vaš pristanak na statističke kolačiće anonimno bilježimo ponašanje korisnika i na taj način optimiziramo prikladnost za korisnike. Za više informacija pogledajte našu politiku privatnosti.