Most Stössingbach
Izazov
Obnova željezničkog mosta
Jezgro opsežnih radova na obnovi mosta Stössingbach bilo je širenje postojećih i ugradnja novih, modernih čeličnih konstrukcija. Tijekom obnove mosta vlak je vozio samo jednotračno. Upravo iz tog razloga bila je potrebna ne samo tehnička već i terminska preciznost.
Naše rješenje
Velika fleksibilnost voznog parka tvrtke Prangl
Izvorno je planirano korištenje dizalice na gusjenicama koja teži 400 tona. Zbog promijenjenih uvjeta i bolje iskorištenosti, na kraju smo odlučili za korištenje dizalice na gusjenicama koja teži 650 tona. Zahvaljujući velikoj i širokoj floti radnih strojeva, ova kratkoročna promjena za tvrtku Prangl nije predstavljala nikakav problem. Žuti div je dovezen na gradilište pomoću 30 kamiona. Kada je bio u potpunosti sastavljen, težio je 535 tona. Pored toga koristili smo još teleskopsku dizalicu koja teži 220 tona, teleskopsku dizalicu koja teži 80 tona i dodatni teleskopski viličar.
Teško podizanje noću
Zbog tijesnih prostornih uvjeta, susjedna staza za bicikle BMX kao i teren za odbojku na pijesku morali su se pretvoriti i prilagoditi u područje za dizalice. I pri tom zadatku su već od početka bili uključeni stručnjaci tvrtke Prangl. Kako se ne bi previše ometao željeznički promet, postojala su fiksna vremenska razdoblja (od 00:00 do 06:00 sati) tijekom kojih su kolosijeci bili blokirani s obje strane. Noćni radovi te vrste od vozača dizalica uvijek zahtijevaju dodatnu pozornost. Kako bi stvar bila još gora, dijelovi mosta morali su se podići iznad gornjih vodova napajanja.
Tvrtka Prangl opet se dokazala kao specijalist za mostove
Precizno planiranje i veliko iskustvo tima Prangl osiguralo je da se posao odvijao bez problema: stari su dijelovi uspješno iskopani, a novi, 54 tone teški i 26 metara dugački čelični elementi precizno su podignuti. Tvrtka Prangl se još jednom uspješno pokazala kao pravi 'specijalist za mostove'.