Prijevoz Bagera
Izazov
Specijalni prijevoz povijesnog građevinskog stroja
Kad bager iz 1959. godine želi pronaći novi dom, to nije uobičajena narudžba. Model Menck stajao je na parkiralištu strelišta Zangtal 13 godina. Povijesni građevinski stroj trebao je pronaći svoje posljednje počivalište u rudarskom muzeju Karlschacht. Za tim tvrtke Prangl izazovno je bilo već samo planiranje operacije.
Naše rješenje
Narudžba s visokim zahtjevima
Uz odabir pravog koncepta prijevoza, morali su se uzeti u obzir prije svega različiti parametri. Već samo vožnja po planinama predstavljala je glavni izazov za sve uključene. Međutim, istodobno su se morali uzeti u obzir zahtjevi posebnog prijevoza na mreži javnih cesta, kao što je prilagodba teškog modula u trgovačkom centru Blue Sky u Voitsbergu.
Samohodni moduli za teške uvjete kao savršeno rješenje
Zbog ograničenog prostora, bager, dug gotovo 17 metara, širok 4,35 metara i visok 4,77 metara, mogao se prevesti samo samohodnim modulima za teške terete. Jedina druga mogućnost - potpuno rastavljanje bagera - nije bila moguća iz razloga izvedivosti i troškova. Kad je prevezen, 14-osovinski modul za teške terete, uključujući bager, dosegao je ukupnu težinu od oko 160 tona. Kompozicija duga 38 metara morala je prevladati brojna uska grla i složene situacije prije nego što se trijumfalna povorka nastavila središtem grada Voitsberg.
Priprema i preciznost kao jamstvo uspjeha
Zahvaljujući tehničkoj stručnosti tvrtke Prangl i preciznom radu na licu mjesta, napisana je suvremena regionalna povijest i oprema od 1.000 KS na vrijeme i bez ikakvih problema dopremljena do Karlschachta. Brojni gledatelji i predstavnici medija koji su se pojavili mogli su se uvjeriti da je tvrtka Prangl pravi partner za ovo povijesno putovanje.